Springa milen!

Det var väl inte så jobbigt att springa en mil! ;)

Jag har försökt att träna upp min kondition väldigt länge, och mitt mål har alltid varit att kunna springa milen. För exakt en vecka sen så var jag på gymmet, ställde mig på löpbandet för att värma upp - och jag klev aldrig av. Jag blev aldrig riktigt trött. Då tänkte jag att det bara var att fortsätta... :D

Jag hade velat fortsätta lite till, men jag fick fruktansvärt ont i hålfoten på vänster fot, samt i höftböjarna. Men, jag är ju inte en van löperska så det är väl inte så konstigt! Men ni kanske kan hjälpa mig, jag har de här träningsskorna "air". De är verkligen jättesköna att träna i, men de är förmodligen inte de bästa långdistansskorna. Eller?
 
 
 
Ni som är vana löpare, vad springer ni milen på? Jag kom runt på lite mer än 60 minuter - är det bra?



/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0