Min motivation...


Vad jag saknar min träningspartner (som är på semester i USA), motivationen sjunker snabbare än snabbast utan henne!


Från bloggen Ventrikelflimmer.se

Dock har jag en annan "typ" av motivation som faktiskt har fått mig att gå ut och springa ca två kilometer två (!) gånger den här veckan och det är denna brud. En underbar vän från tiden då jag pluggade i Örebro som har kommit fantastiskt långt i sin viktnedgång. 

Erica - som hon heter, är ärlig (vilket jag tycker är viktigt i en träningsblogg) och berättar om hon faktiskt unnar sig lite godis ibland eller om hon kanske stöter på motgångar i sin resa. Hon skriver självklart om sina framgångar och uppnådda mål också!

Jag diggar och ser upp till henne som tusan så se till att kika in hos henne och läs mer, var bara tvungen att tipsa er om det :)

//Olivia


Kommentarer
Postat av: Moa

Det börjar blir kallt nu.. vilken butik brukar ni handla hos ?

Svar: alla möjliga =)
Malivia

2012-11-26 @ 11:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0