Fredag


Igår hann jag äntligen att ta mig till gymmet och det var sååå skönt! Jag gick på ett Functional Toning-pass vilket gav mig träningsvärk i benen idag kan jag ju säga ;)

Idag hoppas jag på att få träna med Malin. Det känns inte som att jag har tränat med henne på evigheter! Våra scheman har krockat ordentligt med varandra de senaste veckorna (månaderna?) vilket har gjort att i alla fall jag har tappat lite av motivationen... Det är ju alltid så mycket roligare att träna med henne!

//Olivia


Kommentarer
Postat av: malin

Och det är alltid så roligt att träna med DIG! =) Kul att få träna ihop med dig idag, trots att jag inte hade någon motivation alls ;)

2012-05-11 @ 20:39:25
URL: http://activa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0