Hälsoundersökning


Igår måste jag säga att Malin och jag var väldigt hurtiga! Vi började med att göra en danskoreografi i gymnastikhallen i ca 1½ timme, och sedan drog vi vidare till gymmet och körde ett 45min Challenge-pass och ett 45min spinning-pass. Snacka om att vi var helt slut sen! Men det kändes jäkligt bra :)

Något jag varit nyfiken på ett tag är att göra en sån där hälsoundersökning där man kollar kolestrolvärde, fettmassa, muskelmassa osv i kroppen. Dock vet jag inte riktigt hur det går till, och vart man ska vända sig. 
Kanske är det någon av er läsare som vet och kan tipsa? 
Det skulle vara väldigt intressant!

//Olivia

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror att man kan göra en grundlig häldoundersökning på Medicinskt Centrum i Filmstaden. Iallafall kunde man det förr, men det kan ju vara värt att kolla upp.

2012-05-27 @ 18:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0