Hoppsan...

Det har blivit väldigt dålig uppdatering på bloggen på sistonde... Jag har en väldigt bra ursäkt, och det är att jag har skrivit på min uppsats för att bli klar med min utbildning. Och vet ni vad?!

JAG ÄR KLAR MED MIN UTBILDNING, JAG HAR FÅTT GODKÄNT PÅ MIN UPPSATS!!

Jag vet inte hur många av er läsare som läser på universitetet, eller om ni vet hur det fuckar till huvudet när man skriver uppsats, men nu är helvetet klart! Jag behöver aaaaaaaldrig mer plugga om jag inte vill, för jag har en utbildning nu! Jag är gymnasielärare i spanska och engelska. Jag kan inte förklara hur bra det känns att slippa känna pressen, stressen och ångesten över att alltid ha något man ska plugga. Jag är FRI! Jag är behörig och jag kan börja söka bra jobb och skriva på mitt CV "Utbildningar: Lärarprogrammet, 258 hp, Linköpings universitet" :D

Eftersom jag har suttit så mycket med det här under en längre tid, och eftersom jag har firat att jag äntligen är klar, så har träningen hamnat på en andra prioriteringsplats. Jag har haft svullardagar tillsammans med vänner i det gröna (Olivia var med och firade detta), jag har kollat på melodifestivalen och druckit vin i mängder i samband med nervositeten över att Loreen kunde vinna, jag har varit på Ullared och bara ätit hämtmat... Osv osv osv... NU måste jag ta tag i träningen igen, men jag tycker att jag har förtjänat att vara lite ledig och bara få ta tid för MIG!


Kommentarer
Postat av: anna

åh superwoman! jag kan bara föreställa mig hur fett det måste kännas att vara klar liksom. :D

2012-05-30 @ 22:51:00
URL: http://fitnessguru.se/annas1
Postat av: Malin

det går inte att beskriva!!! =) så sinnessjukt skönt, underbart, euforiskt, lättnad osv osv!!! helt obegripligt! :D

ääääntligen, efter fem år! helt sjukt...

2012-05-31 @ 07:58:09
URL: http://activa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0