Mål

Utan Malins tillåtelse (I'll hope she doesn't kill me...) sätter jag nu upp två mål som VI ska klara av innan den 1 augusti 2012:
  • Minst 10 ordentliga koncentrationscurls/arm med 10kg's hantlar
  • Minst 5 pull-ups utan någon hjälpvikt

Detta var nämligen någonting som vi kämpade med i måndags. Om jag inte minns helt fel så klarade jag av 2x10 pull-ups med 36kg's motvikt (jag väger ca 60kg). 

Både Malin och jag klarade av 5 koncentrationscurls/arm, men med lite fusk. Dessa gjorde vi efter en hel del arm- och axelstyrka så jag kan tänka mig att vi klarar av att göra fem ordentliga när vi inte är lika möra i armarna.

Detta ska ni självklart få filmbevis på!!


Jag älskar den här bilden på Malin! Ser ni hennes blick eller!?

//Olivia

 


Kommentarer
Postat av: malin

jävla fokus på den bilden ;)

jag är på för dina mål, men som jag sa tidigare: jag ska ju vara utomlands i 5 veckor i de två land där de äter som mest onyttigt!!! Kommer att bli en challenge om något ;)

2012-05-16 @ 22:26:43
URL: http://activa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0