God lördag!


Det är så himla frustrerande att man inte kan sova när man väl är ledig! Vaknade klockan 06.50 och kunde verkligen inte somna om, stackars mig! 

Det var bara att kliva upp och börja ladda inför gymmet med lite havregrynsgröt. Idag blir det Zumba (eller Z! Latin Jam som det heter på Actic där jag tränar) på schemat. Tänkte först när jag vaknade att jag skulle ha gå på Body Pump'en också men jag måste nog lyssna på min kropp lite. Har en hel del träningsvärk efter några dagar på gymmet den här veckan och dessutom har jag gjort någonting med höger höft som gör att det ömmar och hugger. Bäst att chilla lite helt enkelt!

Förresten, kanske kan vara kul för er att veta att jag har en träningsdagbok på www.shepelink.se? Har bara varit medlem i några veckor men jag tänkte att det kan vara motiverande att se om det blir några framsteg i träningsfronten! Man kan skriva in sin vikt, sina mått, sina träningsaktiviteter osv och sedan jämföra. Lite kul tycker jag! OliviaActiva heter jag där.

Nu ska jag inviga mina shorts för första gången det här året, solen skiner ju trots allt idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0