I'm back on track!


Det är ganska ensamt på gymmet nu för tiden. Malin har börjat dansa inför en show vilket gör att hon måste repa nästan varje dag. Kul för henne men tråkigt för mig så klart ;)

Lyckades dock få med sambon på spinning i förra veckan. Han tränar ju vanligtvis inte på gym så han tyckte att det var jobbigt att svettas lite. Men jag tror att han blev lite sugen ändå på att börja! Nu gäller det bara att få med honom till mitt gym så man har ytterligare en träningskompis som kan höja motivationen!


           
Nu ska magrutorna lockas fram!

Idag har jag bokat in mig på två pass, Reshape och core. Styrka (extra mycket för magen), uthållighet och kondition. Blir spännande då Reshape är ett nytt pass som jag aldrig har testat tidigare :) 

//Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0